26 марта


14:53

У Києві скасували анонсовану півторадобову комендантську годину. Перехід на “літній час” ще не скасовано

12:38

Україна переводить стрілки на годину вперед, у Києві - комендантська година на півтори доби

21 марта


12:42

21.03.2022 у Києві та області на півтори доби вводять "посилену" комендантську годину

15 марта


15:06

У Києві та області знову запроваджують комендантську годину на півтори доби

11 марта


17:53

Міноборони РБ: інформація про ракетний удар по білоруському селу - фейк. Проте вторгнення в Україну готується

16:31

Російські літаки зайшли з території України і нанесли вогневе ураження по населених пунктах у Білорусі

15:58

Міністр оборони України звертається до народу Білорусі

22 мая


12:44

Операція «Гірдон»: Гіркін усім задоволений, а Гордона вважає дурнем, мерзотником, майже го…доном

14 мая


15:42

Окупанти «ізолювали» у Донецьку обвинуваченого у справі МН17

17 сентября


12:33

Гончарук прокоментував свій коментар щодо ПриватБанку

10:18

Прем’єр Гончарук не виключає «компроміс» із Коломойським щодо ПриватБанку

09:12

«Слуги народу» пропонують змінити закон «Про столицю» і провести вибори мера Києва у грудні

08:58

Будинок колишньої глави Нацбанку Гонтаревої спалили

08:40

Дoба ООС: один наш військовий загинув, двох поранено

16 сентября


17:28

Після програного Зеленським парі чиновників міської ради Дніпра оголошено в розшук

17:07

Скасовано постанову Матіоса про «засекречення» декларацій військових прокурорів

12:55

І цього тижня Зеленський не зможе відібрати у Авакова Нацгвардію

12:23

Бюджет-2020 презентують нардепам у п’ятницю

12:11

Посольство США сподівається, що нова ЦВК буде не гірше той, що розігнав Зеленський

11:59

Богдан - о фракції «Слуга народу»: там є «божевільні, психічно хворі»

08:41

Доба ООС: поранено одного військовослужбовця

15 сентября


17:27

Рада отримала проект держбюджету-2020

09:03

Доба ООС: обстріли не припиняються

14 сентября


14:59

Зеленський наклав вето на Виборчий кодекс з відкритими списками

08:50

Доба ООС: поранено вісьмох наших військових

13 сентября


18:44

У Кремлі наполягають: спочатку фіксація «формули Штайнмайера» - потім «нормандська» зустріч

17:26

Для Коломойського відкрилося «хороше вікно»: крізь нього він бачить вихід із ситуації з ПриватБанком

16:52

Меру Дніпра не пробачили вигране у Зеленського парі: у міськраді обшук

13:58

Порошенко прийшов на допит до ДБР – ДБР прийшло з обшуком до банка Порошенка

13:34

Стало відомо, під приводом чого намагаються вилучити у ПриватБанку документи, «пов'язані з юридичним захистом банку»

Украинские экспедиторы требуют от Президента равноправия с «Укрзализныцей»

Ассоциация транспортно-экспедиторских организаций Украины обратилась к руководству страны с открытым письмом, текст которого мы приводим ниже:


Президенту України п.Ющенко В.А., Голові Верховної Ради України п.Литвину В.М., Прем’єр-міністру України п. Тимошенко Ю.В.

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ

Про створення конкурентного середовища та недопущення корупції у сфері перевезення вантажів.

Наша організація, асоціація транспортно-експедиторських організацій України «Укрзовніштранс», відповідно до Статутних завдань, є захисником прав і інтересів національних транспортно-експедиційних підприємств, їх представником у державних органах України і міжнародних організаціях, пов'язаних організацією транспортного процесу. Членами УЗТ сьогодні є 34 українських підприємства, що працюють на ринку міжнародних вантажних перевезень. Переважна більшість з них, вже багато років достойно репрезентують транспортну галузь України на міжнародному ринку вантажних перевезень, залучають додаткові вантажі, а відтак і кошти до національної економіки.

Загальновідомо, успішна економіка в цивілізованій країні можлива тільки за умови існування діалогу між представниками влади та бізнесу, та пошуку компромісного рішення між інтересами та обов'язками цих сторін. На жаль, дотепер нам не вдавалось розпочати успішний діалог з керівниками галузевих міністерств, однак сподіваємось, що нова влада по іншому ставитиметься до потреб сьогодення і виправдає сподівання національних експедиторів України.

Звернутись до Вас змушують існуючі проблеми в транспортній галузі України, ігноруючи які, країна втрачає колосальні валютні надходження до казни і, одночасно, може стати закритою територією для міжнародних вантажних перевезень, в першу чергу транзитних, віддаючи ініціативу залучення вантажів більш успішним сусіднім країнам.

Найбільш проблемним питанням на національному ринку транспортно-експедиційної діяльності, сьогодні є ганебна практика надання знижок (понижуючих коефіцієнтів) до тарифів на вантажні перевезення окремим компаніям, які монополізували ринок. Право встановлювати знижки до тарифів на вантажі перевезення надано Держадміністрації «Укрзалізниці» і управлінням Одеській, Донецькій, Львівській, Південно-Західній, Дніпропетровської і іншим залізничним дорогам. Ми усвідомлюємо, що такі знижки частково є економічним важелем розподілу національної продукції і враховуючи світовий досвід застосування таких коефіцієнтів, розуміємо необхідність їх використання і, в майбутньому. В той же час, «ноу-хау» вітчизняних керівників галузі полягає в системі надання знижок, адже на відміну від інших країн, на Україні існує практика надання адресних знижок, тобто конкретним експедиторським компаніям. Керівництво Укрзалізниці і деяких морських портів України створили в своїх структурах підприємства типу «Інтертранс», «Інтерконтакт», УДЦТС «Лиски» і інші та надають їм значні знижки з тарифів на залізничні перевезення і перевалку вантажів в портах, внаслідок чого створяться передумови для зловживань економічного характеру. Ще більше дивує той факт, що серед отримувачів таких пільг, є багато компаній нерезидентів, а якщо взяти до уваги непоодинокі випадки надання таких знижок на рівні 30-40% від вартості тарифу на перевезення, то можна тільки здогадуватись, які суми вилучаються з економіки України. Знову ж, враховуючи світовий досвід державного регулювання діяльності суб'єктів природних монополій та нагальні потреби економіки України, з метою збільшення рентабельності транспортної галузі в цілому, вважаємо за необхідне кардинально змінити систему розподілу коефіцієнтів. На нашу думку це доцільно зробити зрівнявши всіх експедиторів-резидентів в частині права користування такими знижками на перевезення, й одночасно, позбавити такого права компанії нерезидентів так і резидентів-експедиторів отримавши від «Укрзалізниці» у суборенду парк вантажних вагонів.

Окремо слід зазначити, що варто розглянути можливість зміни системи прийняття рішень про введення коефіцієнтів на ту чи іншу групу вантажів.

Можливо варто закріпити таку функцію регулювання за Кабінетом Міністрів України, але з ініціативи Мінтрансзв'язку, що дозволить утримувати достатній рівень рентабельності української транспортної системи.

Усунення практики, що склалася, необхідно при виробленні прозорої державної політики шляхом організаційних обмежень на монополістичні дії Мінтрансу і зв'язку, для розробки заходів щодо відділення капіталу від влади. Вирішення цих питань сприятиме розвитку конкурентного середовища в транспортно-експедиторській галузі України, приведе до необхідності підвищення якості наданих експедиторських послуг, зменшить можливості для зловживань посадовців. Все разом створить зрозумілі для всієї світової громадськості умови по підвищенню іміджу української транспортної системи і сприятиме додатковому залученню вантажів, що перевозяться по території України та наповненню бюджету України. Додамо, такі заходи є однією з вимог включення України до Світової Організації Торгівлі.

Беручи до уваги вищезазначене, можна стверджувати, що національний експедитор виживає не “завдяки”, а “всупереч”, тому переконливо просимо Вас вдосконалити систему надання понижаючих коефіцієнтів на тарифи за перевезення та навантажувально-розвантажувальні роботи (переробку) в портах зрівнявши всіх експедиторів-резидентів в частині права користування такими знижками і звернути увагу на ряд інших нагальних проблем, перелік яких додаємо у вигляді додатків, які неодноразово піднімалися нами і не були почуті можновладцями.

З великою повагою,

Президент «Укрзовніштранс»

Б.К.Міхєєв


"ОБКОМ"

Версия для печати  Версия для печати

01 Марта 2005 12:39


 

 

Генпрокурор Луценко каже, що 31 травня врятував ціле місто. На яку нагороду він, на Вашу думку, за цей вчинок заслуговує?

Запрошення на чергове засідання РНБО України (6)

Обрання членом РНБО врятованого їм міста (16)

Дострокового присудження звання Генпрокурор-лейтенанта (22)

Повного зібрання підручників юридичного вишу (81)

Червоного диплома юриста з золотими літерами (9)

Медалі «Рятівник Третього Тисячоліття» (159)

Урочистого рукостискання від Зеленського (64)

Введите, пожалуйста, цифры с рисунка: