19 апреля


12:21

«Двотурові» кандидати витратили за агітаційний тиждень 147 млн

11:59

В. РаБоЛьовочкін: Кремль про Зеленського небагато знає і нічого не чекає – проте можливі розмови про дешевий газ і контрольований Донбас

11:16

До уваги клієнтів ПриватБанку: в НБУ запевнили, що захищатимуть ваші заощадження, «не переймайтеся»

11:08

Доба ООС: «Великоднє перемир'я» не відбулося, є поранений

00:26

Зеленський вже «кинув» свого ЗЕксперта Харебіна. Той погрожує прес-конференцією і інтерв’ю

18 апреля


23:07

Порошенко пропонує ГПУ і СБУ вивчити можливість відкриття справи за неправосудне рішення щодо ПриватБанку

21:52

Звіт спецпрокурора Мюллера: Манафорт обговорював «автономну республіку» на Донбасі на чолі з Януковичем

21:23

У Чистий четвер Рада ухвалить мовний закон

20:49

Сьогодні РНБО розгляне ситуацію з денаціоналізацією ПриватБанку

20:04

«Два російських раби за кожен голос! Нех… шастать!» - телеглядачам РФ перекладуть зміст дебати Порошенка і Зеленського

19:41

Курченко отримав шанс повернути у власність Одеський НПЗ

19:25

Порошенко звернувся до людей: країні потрібен Порошенко

19:11

Інший суддя заблокував рахунки банку Януковича-«Стоматолога»

19:00

«CтадіонТакСтадіон»: ЦВК відклала дебати на «Суспільному»

18:43

Гройсмана «цікавіть» збереження грошей вкладників ПриватБанку

15:00

2 сцени, 4 концерти… 2 прихлопи, 3 притопи: очільник «Суспільного» розповів про порядок проведення дебатів на НСК

13:00

РФ вирішила експортувати нафту та бензин до України лише за «окремими дозволами»

11:57

«Реформування» ДФС навпіл: суд зупинив конкурс на посаду голови митниці

11:31

Луценко передумав йти у відставку: цього «професійного юриста» хвилює «абсолютно дилетантська» команда Зеленського

10:29

«Просунутий хлопець» Зеленський не проти зближення з найбільш «нетрадиційним» персонажем своїх скетчів

09:35

Генеральний блазень пошуткував: Луценко зізнався, що жодного «списку недоторканих» від посла США не отримував, навпаки - він сам пропонував послу скласти цей реєстр

09:01

Суд розблокував рахунки банку Януковича-«Стоматолога»

08:14

Доба ООС: одного українського військового поранено, знищено двох окупантів

17 апреля


13:57

«Порошенко2019» теж кличе людей на НСК: жодних «фаєрів, дудок, барабанів»… Зброю, мабуть, теж краще залишити вдома

12:33

Подробиці резонансних терактів: російський диверсант-невдаха «ожив», вбивця Шаповала втік

11:19

Порошенко виступив на телеканалі, діяльність якого парламент вважає загрозою нацбезпеці

11:00

Від переможця у другому турі виборів українці більш за все очікують зниження тарифів

08:58

Порошенко отримав першій транш за «захист правди»

08:39

Доба ООС: поранено двох українських військових, знищено трьох окупантів

16 апреля


17:28

«Троїстий пакт»: обидві команди і стадіон «Олімпійський» підписали угоду про змагання 19 квітня

В 9,5 млрд економії вже обійшлося будівництво залізнично-повітряного коридору «Яготин – Лондон»

Як запевняє керівництво «Укрзалізниці», невдовзі пасажир зможе придбати лише один квиток на потяг сполученням, наприклад, Черкаси-Київ чи, можливо, Яготин – Бориспіль - і «далі за цим же квитком» опиниться аж у Лондоні.


Прес-центр ПАТ «Укрзалізниця» повідомляє:

«Укрзалізниця демонструє високі темпи будівництва лінії швидкісного залізничного сполучення між Києвом та аеропортом Бориспіль. При цьому економія бюджету проекту вже склала близько 120 млн грн, і до 1 грудня всі роботи буде завершено. Про це сьогодні під час інспектування ходу будівництва повідомив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

«Ми передбачили бюджет на цей проект помірний. Якщо візьмемо плани щодо «Повітряного експресу» – аналогічного проекту, то на нього хотіли витратити більше 10 млрд грн. А ми заклали 700 млн. І вже зараз економія по роботах – 120 млн грн. Уявіть собі – 10 млрд і 580 млн. Різниця очевидна», – наголосив Володимир Гройсман.

За словами в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, на базі залізничного експресу до аеропорту Бориспіль планується вперше впровадити єдиний квиток на різні види транспорту:

«Клієнт, наприклад, зможе купити один квиток, за яким доїде поїздом з Черкас до Києва, далі експресом до Борисполя і потім за цим же квитком до Лондона». Також, за словами очільника Укрзалізниці, на цьому сполученні компанія вперше випробує касові автомати та запровадить безконтактну оплату проїзду поїздом.

Наразі будівництво залізничної лінії проводиться за кількома напрямками. Зокрема, побудовано 1400 м колії до місця будівництва естакади, розпочато зведення естакади через шосе Київ – Харків. Також будується дві платформи для посадки та висадки пасажирів біля терміналу D та вже укладено 350 м залізничної колії від аеропорту Бориспіль у бік естакади.

Щоденно на будівництві задіяно 9 бульдозерів, 2 екскаватори, 15 самоскидів, 5 навантажувачів та по 2 катки й автокрани. Для будівництва залізничної естакади вже проведено тендер на будівництво її опор та монтаж прогонових споруд. На даний час виконано бетонування 8 буронабивних паль і триває буріння 2 паль із 36 запланованих.

В інспектуванні будівництва швидкісної залізничної лінії до аеропорту Бориспіль взяли участь Віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон, в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов та заступник директора регіональної філії «Південно-західна залізниця» з фінансово-економічних питань Роман Веприцький, голова Київської ОДА Олександр Горган.

Довідка:

Залізничне пасажирське сполучення між Києвом і аеропортом Бориспіль буде організоване за маршрутом між станціями Київ-Пасажирський – Київ-Деміївський – Дарниця – ім. Г. Кірпи – Міжнародний аеропорт Бориспіль із зупинками на зупиночній платформі Видубичі, станції Дарниця та в подальшому біля залізничної естакади в районі автомагістралі Київ – Харків. Передбачено курсування рейкових автобусів виробництва PESA.

Час руху поїзда на дільниці Київ-Пасажирський – Міжнародний аеропорт Бориспіль складатиме 35-40 хвилин. Стоянки поїзда на кінцевих пунктах (станція Київ-Пасажирський і термінал D Міжнародного аеропорту Бориспіль) – по 10 хвилин.

За попередніми даними обсяги перевезень залізничним транспортом складають у 2019 році понад 3 млн пасажирів, з подальшим збільшенням у 2020 році – 4,1 млн пасажирів та у 2021 році – майже 4,4 млн пасажирів.

Роботи з реалізації проекту швидкісної лінії залізничного сполучення між містом Київ і Міжнародним аеропортом Бориспіль розпочато регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України».


"ОБКОМ"

Версия для печати  Версия для печати

01 Августа 2018 16:27


 

 

Як Ви вважаєте, збереглася інтрига щодо переможця у другому турі президентських виборів?

Так, у Порошенка знайдеться ще декілька «фішек» (126)

Ні, «камбек» вже неможливий (57)

Введите, пожалуйста, цифры с рисунка: