|
|
«Укрзалізниця» хвалится, что сделала ночные маршруты такими медленными - даже «хюндай» теперь втрое быстрее Железнодорожники в своем рвении доказать необходимость стране «хюндаев» начинают морозить такую пургу, что и читать стыдно. Приводим полностью замечательный пресс-релиз, разосланный сегодня Государственной администрацией железнодорожного транспорта: Укрзалізниця вдвічі підняла маршрутну швидкість поїздів Порівняно зі звичайною маршрутною швидкістю українських поїздів – 57 км/год, електропоїзди Hyundai рухаються вдвічі швидше. Їх маршрутна швидкість становить понад 110 км/год. Це стало можливим завдяки коштам, вкладеним залізничниками в модернізацію інфраструктури та рухомий склад нового покоління – високошвидкісні електропоїзди Hyundai. Маршрутною залізничники називають середню швидкість, з якою поїзд проходить відстань від станції відправлення до станції прибуття. При цьому конструктивна (максимальна) швидкість електропоїздів Hyundai, зазначена у технічному завданні Укрзалізниці на їх виготовлення, становить 160 км/год, на випробуваннях вона досягала 180 км/год. Зазначимо, що швидкість, якої потенційно може досягти поїзд, завжди на 10–20% більша ніж його конструктивна швидкість. Із введенням в дію нового графіка руху на 2012/2013 роки міжрегіональні поїзди Hyundai почали здійснювати регулярні рейси. З цього часу і до 1 вересня нові поїзди курсуватимуть за експериментальним графіком руху, згідно з яким поїзди Hyundai з Києва до Харкова прямуватимуть 4 год. 25 хв. із швидкістю понад 106 км/год. – для порівняння фірмовий поїзд №63/64 Київ–Харків прямує 9 год. 35 хв. зі швидкістю 57 км/год (интересно, а почему с ходившим 10 лет «Столичным экспрессом» не сравнить? Который при вдвое меньшей цене проезда проиграет по скорости всего 1 час 20 минут – да и то если не учитывать, что у «хюндая» в дороге вдруг давление в тормозных цилиндрах упасть может... - Обком); зі Львова до Києва електропоїзд Hyundai прямуватиме 4 год. 55 хв. зі швидкістю понад 116 км/год, а нічний поїзд №91/92 прямує майже 13 годин зі швидкістю 50 км/год (уже за эту фразу авторы опуса достойны премии от Бориса Колесникова в виде двух билетов на поездку в первом классе возле туалета!!! Ведь, как известно, ночной поезд №91/92 укладывался в 8 часов, и только с появлением «хюндаев» железнодорожники вдруг решили пустить его долгим обходным путем через Волынь по дичайшему расписанию – СМ. «Укрзалізниця» чешет, что нагадить в чай пассажирам львовского поезда придумал не Колесников, а два губернатора - Обком). На початку червня Hyundai з’єднає Київ з Донецьком – відстань між містами поїзд долатиме за 6 год. 30 хв. зі швидкістю понад 112 км/год. На сьогодні час у дорозі від Києва до Донецька поїзда № 37/38 – 12 год. 12 хв., а його маршрутна швидкість становить 66,7 км/год. Загалом на національному швидкісному коридорі Львів-Київ-Харків-Донецьк на початковому етапі поїзди Hyundai 912,5 км колій долатимуть зі швидкістю до 160 км/год, 398,1 км – до 140 км/год, 438,1 км – до 120 км/год. Довідково: Маршрутна швидкість електропоїздів Hyundai на мережі українських залізниць цілком співставна зі швидкостями швидкісних поїздів у інших країнах СНД та світу, зокрема, поїзд «Сапсан» долає 650 км від Москви до Санки–Петербурга за 4 години 15 хв. рухаючись з маршрутною швидкістю 153 км/год, а на окремих ділянках розганяючись до 250 км/год (да уж конечно, сравнима! 153 против 110 и 250 против 160! Приблизительно так же сравнима, как и «хюндай» сравним с обуховской электричкой – Обком). Від Москви до Нижнього Новгорода (442 км) «Сапсан» рухається з маршрутною швидкістю 113 км/год. Маршрутна швидкість поїзда «Аллегро» на шляху від Санкт-Петербурга до Хельсінкі (407 км) становить 113 км/год. Швидкісний поїзд «Пендоліно» на шляху від Хельсінкі до Турку, що у Фінляндії, розвиває маршрутну швидкість – 81, максимальну – 220 км/год. «Пендоліно», що курсує від Праги до Острави (Чехія) розвиває маршрутну швидкість 115 км/год, при максимальній – 230. СМ. ТАКЖЕ: Властелин колес
|
|
Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку |
|